• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bra, Hanna Öberg och Charlotte Kalla!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Annhha

V.I.P
Poäng: 597
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
639
Poäng
597
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/bKPQ2q/oberg-gor-som-kalla--nobbar-spelbolag

Jag fullkomligt äcklas när stjärnor som Zlatan och Sjöström gör reklam för spelbolag. Därför är det glädjande att få läsa om individer som gör tvärtom och står emot frestelsen!

Imponeras av att Hanna gör det trots hennes unga ålder.

Kräktes lite i munnen när jag läste Sjöströms försvar av beslutet att stå som affischnamn för Betsson: "Det finns problem med spelberoende, det är jättetråkigt för dem som hamnar fel. Men det finns ju de som tycker att det är kul att spela i samband med fotbollsmatcher och så där"...
Ja, fyfan säger jag som upplevt spelberoende och alltid får leva med mina skuldkänslor. Kul? Nej inte direkt, ett rent helvete. Blir så förbannad när jag läser sådant..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 396
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Sen är det stora problemet att dessa människor har pengar redan.
Zlatan Ibrahimovic, Patrik Ekwall, Sarah Sjöström och dylika är redan miljonärer. Dessa extrapengar som spelbolagen ger dom är egentligen bara "extra" jag hade förstått deras agerande om dom inte hade pengar nog att mata sina barn men detta gör dom enbart för att dom är giriga.
Därav finner jag det motbjudande.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp